fbpx

ייעוץ עסקי לעסקים בינוניים

להגדיל את מספר
מקורות ההכנסה

נחתור יחדיו ליצירת מקורות הכנסה רבים ונמקסם את הכסף הקיים שלכם בשלל דרכים יצירתיות, נבצע השקעות חכמות ונייצר ערוצי הכנסה פאסיבית

לפתח גישה
של טייקונים

נפעיל מודלים עסקיים שיהפכו את ההמראה הפיננסית לדרך חיים וישנו את האופק הכלכלי שלכם באמצעות ידע פיננסי פרקטי שכולל כלים, מיומנויות והרגלים משני חיים

להגדיל את
שורת הרווחים

נטמיע בחייכם סט כלים משני חיים לניהול פיננסי יעיל באמצעותם תשלטו באופן מוחלט בתזרים, תלמדו כיצד להרים כסף מהרצפה ולהחזיר את זה שבורח דרך האצבעות בלי להרגיש

לשפר את מערך
ההגנות הכלכליות

נבצע התייעלות בכל הצד פנסיוני והביטוחי לכל המשפחה לשיפור ההגנות הכלכליות שלכם בכדי לקבל הגנות ביטוחיות מקסימליות ולמנוע כפל ביטוחים ועלויות ביטוח מיותרות

תוכן עניינים

הרם את העסק שלך: ייעוץ מקיף של אורן ביטרמן לעסקים בינוניים

בנוף הדינמי של עסקים בינוניים, ניווט במורכבות, ניצול הזדמנויות והתגברות על אתגרים דורשים תובנות אסטרטגיות והכוונה מומחים.
אורן ביטרמן, יועץ פיננסי ועסקי ותיק עם רקורד מוכח של הצלחה, מגיש ייעוץ עסקי מקיפים המותאמים במיוחד לעסקים בינוניים.

בואו לבחון למי שירותי הייעוץ האלו מתאימים, מה הם כוללים, ומדוע הבחירה בייעוץ של אורן ביטרמן לעסקים בינוניים, יכולה להיות משנה משחק עבור העסק שלכם.

למי מתאים הייעוץ?

הייעוץ של אורן ביטרמן מיועדים לעסקים בינוניים המבקשים להאיץ צמיחה, לייעל את התפעול ולמקסם את הרווחיות. בין אם אתה סטארט-אפ מוכן להתרחבות או מיזם מבוסס המחפש לשפר את התחרותיות, הייעןץ העסקי לעסקים בינוניים של אורן פונים למגוון רחב של תעשיות ומגזרים. בעלי עסקים, מנהלים, מנהלים ויזמים שואפים יכולים כולם ליהנות מהמומחיות והתובנות של אורן כדי להניע את העסקים שלהם לגבהים חדשים.

מה כולל הייעוץ?

הייעוץ של אורן ביטרמן מציעים תכנית לימודים מקיפה המכסה היבטים מרכזיים של ניהול עסקי ופיננסי החיוניים לעסקים בינוניים. 

להלן סקירה כללית של מה שהמשתתפים יכולים לצפות ללמוד:

תכנון אסטרטגי ופיתוח עסקי: השג תובנות לגבי פיתוח תוכניות עסקיות אסטרטגיות המתואמות ליעדים ארגוניים ולדינמיקת השוק. למד כיצד לזהות הזדמנויות צמיחה, להעריך מגמות בשוק ולגבש אסטרטגיות מעשיות להנעת התרחבות עסקית.

ניהול וניתוח פיננסי: שולט ביסודות הניהול הפיננסי, כולל תקצוב, ניהול תזרים מזומנים וניתוח פיננסי. להבין כיצד לפרש דוחות כספיים, לנתח מדדי ביצועים ולקבל החלטות מונעות נתונים כדי לשפר את הרווחיות והבריאות הפיננסית.

יעילות תפעולית ושיפור תהליכים: למד טכניקות למיטוב היעילות התפעולית, ייעול תהליכים והפחתת עלויות. חקור עקרונות ניהול רזה, מתודולוגיות Six Sigma ואסטרטגיות שיפור מתמיד לשיפור הפרודוקטיביות והתחרותיות.

אסטרטגיות שיווק ומיתוג: חקור אסטרטגיות שיווק ומיתוג חדשניות המותאמות לעסקים בינוניים. משיווק דיגיטלי ומעורבות במדיה חברתית ועד למיצוב מותג וגיוס לקוחות, גלה דרכים יעילות להעלאת נוכחות המותג שלך ולהניע צמיחה בהכנסות.

משאבי אנוש וניהול כישרונות: הבן את החשיבות של ניהול משאבי אנוש יעיל בטיפוח תרבות בעלת ביצועים גבוהים. למד שיטות עבודה מומלצות לרכישת כישרונות, פיתוח עובדים, הערכת ביצועים ותכנון רצף כדי לבנות כוח עבודה בעל מוטיבציה ומיומן.

ניהול סיכונים ותאימות: נווט בדרישות רגולטוריות, הפחת סיכונים והבטח עמידה בתקני התעשייה ובחובות המשפטיות. חקור אסטרטגיות לזיהוי וניהול סיכונים הקשורים לאבטחת סייבר, שינויים רגולטוריים ותנודתיות בשוק כדי להגן על הפעילות העסקית שלך.

כישורי מנהיגות וניהול: שפר את כישורי המנהיגות והניהול שלך כדי לעורר השראה בצוותים, לטפח חדשנות ולהניע הצלחה ארגונית. למד כיצד לטפח תרבות עבודה חיובית, לתקשר ביעילות ולהוביל ביושרה ובחזון בסביבה העסקית התחרותית של היום.

מדוע כדאי לבחור בייעוץ של אורן ביטרמן לעסקים בינוניים?

רקורד מוכח של הצלחה: עם עשרות שנות ניסיון בייעוץ עסקי ופיננסי, לאורן ביטרמן רקורד מוכח בסיוע לעסקים בינוניים להשיג את מטרותיהם ולהתגבר על אתגרים. המומחיות והתובנות שלו הניעו מפעלים רבים לרמות הצלחה חסרות תקדים.

פתרונות מותאמים לעסקים בינוניים: בשונה מגישות ייעוץ חד-פעמיות, הייעוץ לעסקים בינוניים וקטנים של אורן ביטרמן מותאמים במיוחד לצרכים ולנסיבות הייחודיים של עסקים בינוניים. בין אם אתם מחפשים להגדיל את הפעילות, לייעל את הרווחיות או לנווט בהפרעות בשוק, אורן מספק פתרונות מותאמים אישית שמספקים תוצאות מוחשיות.

גישה הוליסטית לניהול עסקי ופיננסי: הייעוץ של אורן ביטרמן נוקטים בגישה הוליסטית לניהול עסקי ופיננסי, תוך התייחסות לתחומים מרכזיים החיוניים לצמיחה והצלחה. מתכנון אסטרטגי וניתוח פיננסי ועד ליעילות תפעולית וניהול כישרונות, הגישה המקיפה של אורן מבטיחה שכל היבט של העסק שלך מותאם להצלחה.

הכוונה ותמיכה בהתאמה אישית: המשתתפים בתהליך הייעוץ העסקי לעסקים בינוניים וקטנים של אורן ביטרמן מקבלים הדרכה ותמיכה בהתאמה אישית בכל שלב. בין אם באמצעות סדנאות אינטראקטיביות, ייעוץ אחד על אחד או חונכות מתמשכת, אורן והצוות שלו מחויבים לעזור לך להשיג את היעדים העסקיים שלך ולמקסם את הפוטנציאל שלך.

מחויבות למצוינות ויושרה: אורן ביטרמן ידוע במחויבותו למצוינות, יושרה ושביעות רצון הלקוח. הייעוץ שלו מקיימים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של מקצועיות ואתיקה, ומבטיחים שהמשתתפים יקבלו ייעוץ והכוונה אובייקטיביים ללא משוא פנים שתמיד הם לטובתם.

תקציר: הרם את העסק שלך עם הייעוץ לעסקים בינוניים של אורן ביטרמן

לסיכום, הייעוץ המקיפים של אורן ביטרמן מציעים לעסקים בינוניים הזדמנות ייחודית להעלות את ביצועיהם, להשיג את מטרותיהם ולשגשג בשוק התחרותי של היום. עם תכנית לימודים מותאמת המכסה תכנון אסטרטגי, ניהול פיננסי, יעילות תפעולית, אסטרטגיות שיווק, ניהול כישרונות, הפחתת סיכונים ומיומנויות מנהיגות, הייעוץ של אורן מספקים את הידע, התובנות והכלים הדרושים להנעת צמיחה והצלחה משגשגת.

בין אם אתה בעל עסק, מנהל, מנהל או יזם שאפתן, הייעוץ העסקי לעסקים בינוניים של אורן ביטרמן מחזקים אותך להתגבר על אתגרים, לנצל הזדמנויות ולמצות את מלוא הפוטנציאל שלך. עם רקורד מוכח של הצלחה, מחויבות למצוינות, וליווי ותמיכה בהתאמה אישית, אורן ביטרמן הוא השותף המהימן שאתה צריך כדי לנווט את המורכבות של ניהול העסק ולהשיג את היעדים העסקיים שלך. 

הירשמו עוד היום לקורסי הייעוץ העסקי והפיננסי של OBI אורן ביטרמן ועשו את הצעד הראשון לקראת עתיד מזהיר ומשגשג יותר עבור העסק שלכם.

שאלות ותשובות - ייעוץ עסקי לעסקים בינוניים

ייעוץ עסקי מספק תמיכה מקצועית ואישית, כלים לצמיחה ושדרוג, ופרספקטיבה אסטרטגית לניהול העסק באופן יעיל ויציב.

ייעוץ עסקי עבור עסקים בינוניים יכול להתמקד בתחומים כמו ניהול כספים, שיווק ומכירות, ניהול תהליכים ושיפור פרודוקטיביות, פיתוח תכניות עסקיות, וגם פתרון בעיות וצמיחה ארגונית.

ייעוץ עסקי מציע חוויה וידע רחב במגוון תחומים עסקיים, גישה אישית ומותאמת לצרכי העסק, ויכולת להביא מבט חיצוני ופרספקטיבה אובייקטיבית לבעיות ואתגרים שונים.

הצעדים הראשונים כוללים ניתוח עמוק של העסק והאתגרים שלו, קביעת מטרות מדויקות לתהליך הייעוץ, ובחינת האפשרויות השונות לקבלת ייעוץ מקצועי מותאם לצרכי העסק.

אורן ביטרמן

הבעלים והמנכ”ל של חברת OBI שרותים פיננסים בע”מ המעניקה שירותי ליווי וייעוץ פיננסי עסקי ואישי. אני בן 45, נשוי+3 ילדים.

פגישת ייעוץ ראשונה ללא עלות. כמה פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

נרקיס הזמרת
נרקיס הזמרתלחץ כאן לצפייה בסרטון
קרא עוד
"לכל מי שכספים וחשבונות עושה לו בלאגן בראש מצאתי פתרון וקוראים לו אורן...התגברתי על כל נושא ניהול הכספים והחשבונות ואפילו התחלתי להנות מזה"
אפרת שטרן
אפרת שטרןלחץ כאן לצפייה בסרטון
קרא עוד
"היום אני מרגישה שאני במקום הרבה הרבה יותר חזק...קיבלתי את הכלים של איך לעשות את זה...זה מידע שבאמת שווה זהב!"
גיל ברנמילר
גיל ברנמילרלחץ כאן לצפייה בסרטון
קרא עוד
"אני יודע איך להתנהל נכון יותר מול הבנקים ולהתנהל ולדעת איך למנף נכון יותר את הקלפים שנתנו לי"
רוני הירשמן
רוני הירשמןלחץ כאן לצפייה בסרטון
קרא עוד
"...קיבלנו 7 רמות יותר ממה שציפינו..ואם אתה לקוח של אורן, הוא דואג ואחראי לך כמו בן משפחה...זה הרבה יותר מסתם ייעוץ, זה משנה חיים"
יובל אטיאס
יובל אטיאסלחץ כאן לצפייה בסרטון
קרא עוד
"הוא מנטור...הוא חבר ואני יכול להשתמש בו לכל צעד ותהליך בחיים...ראיתי בן אדם שרוצה לעזור לאנשים...זה נתן לי לפתוח מבערים קדימה"
ארי ויעל בן אור
ארי ויעל בן אורלצפייה בסרטון לחץ כאן
קרא עוד
"כבר אחרי השיעור הראשון ראיתי את התוצאות...הייתי סקפטית והתלבטתי בעבר...איך שהתחיל הקורס נשמתי לרווחה..שווה כל שקל ואף יותר"
גיל רודה
גיל רודהלחץ כאן לצפייה בסרטוןם
קרא עוד
"היה לי אתגר פיננסי...ראיתי את הערך שאורן מביא גם בחשיבה האסטרטגית לטווח הארוך וגם בפתרונות הטקטיים הנקודתיים...מקצועיות ושירות ברמה של החברות הגדולות"
פיליפ בינאמינסון
פיליפ בינאמינסוןלחץ כאן לצפייה בסרטון
קרא עוד
"אם אתה רוצה להתייעל... אתה רוצה לגדול...אתה רוצה להחכים...אתה רוצה לפתח עוד אפיקי הכנסה - זה הבן אדם! אין לך מה להתלבט"
שחר קאיקוב
שחר קאיקובלחץ כאן לצפייה בסרטון
קרא עוד
"חיפשתי את הבן אדם שראה את מה שקורה בקצה המנהרה ויכול להראות לי את מה שאני מפספס...ציפיתי למקצוען וקיבלתי הרבה מעבר לציפיות שלי ..."
Previous
הבא

שירותים נוספים

התחל צ'אט
צריך עזרה?
היי.
איך אוכל לעזור לך?