fbpx

ייעוץ עסקי ליזמים

להגדיל את מספר
מקורות ההכנסה

נחתור יחדיו ליצירת מקורות הכנסה רבים ונמקסם את הכסף הקיים שלכם בשלל דרכים יצירתיות, נבצע השקעות חכמות ונייצר ערוצי הכנסה פאסיבית

לפתח גישה
של טייקונים

נפעיל מודלים עסקיים שיהפכו את ההמראה הפיננסית לדרך חיים וישנו את האופק הכלכלי שלכם באמצעות ידע פיננסי פרקטי שכולל כלים, מיומנויות והרגלים משני חיים

להגדיל את
שורת הרווחים

נטמיע בחייכם סט כלים משני חיים לניהול פיננסי יעיל באמצעותם תשלטו באופן מוחלט בתזרים, תלמדו כיצד להרים כסף מהרצפה ולהחזיר את זה שבורח דרך האצבעות בלי להרגיש

לשפר את מערך
ההגנות הכלכליות

נבצע התייעלות בכל הצד פנסיוני והביטוחי לכל המשפחה לשיפור ההגנות הכלכליות שלכם בכדי לקבל הגנות ביטוחיות מקסימליות ולמנוע כפל ביטוחים ועלויות ביטוח מיותרות

תוכן עניינים

העצמת יזמים: הדרך שלך להצלחה עם ייעוץ עסקי של OBI

במסע היזמות, יציאה לדרך חדשה יכולה להיות מרגשת ומרתיעה כאחד. השאיפה לחופש אישי ולעצמאות מלבה את חלומותיהם של יזמים שואפים רבים. עם זאת, הדרך להצלחה מלאה לרוב באתגרים הדורשים הדרכה, תמיכה ומומחיות. זה המקום שבו OBI ייעוץ עסקי ליזמים נכנס לתמונה. עם צוות מסור של מומחים, אנו מחויבים לספק תמיכה עסקית מקיפה ליזמים כמוך, ולהבטיח שהחזון שלך הופך למציאות משגשגת.

חקירת אופקים חדשים

האם יש לך רעיון עסקי שמחזיק אותך ער בלילה? האם אתה מרגיש את התשוקה הבוערת ליצור משהו משלך? אתה לא לבד. אנשים רבים נמשכים אל הפיתוי של יזמות, מונעים מהסיכוי לממש את התשוקות שלהם ולממש את מלוא הפוטנציאל שלהם. ב-OBI ייעוץ עסקי, אנו מאמינים שלכל חלום יזמי מגיעה הזדמנות לפרוח. המשימה שלנו היא להעצים אותך לקחת את הקפיצה ולהפוך את השאיפות שלך להישגים.

ניווט בשטח

פתיחת עסק אינה משחק ילדים. זה דורש תכנון קפדני, ביצוע אסטרטגי והבנה מעמיקה של דינמיקת השוק. כשאתה יוצא למסע הזה, חיוני להצטייד בכלים ובמשאבים הנכונים כדי לנווט בשטח בצורה יעילה. OBI ייעוץ עסקי ליזמים מציע חבילה מקיפה של שירותים המותאמים לצרכים הספציפיים שלך.
מפיתוח תוכנית עסקית איתנה ועד לזיהוי מקורות מימון ואבטחת פתרונות פיננסיים, אנחנו כאן כדי להדריך אותך בכל שלב בדרך.

בניית בסיס איתן

תוכנית עסקית מוצקה משמשת כאבן היסוד של העשייה היזמית שלך. הוא מתאר את המטרות, האסטרטגיות ותוכניות הפעולה שלך, ומספק מפת דרכים להצלחה. עם זאת, יצירת תוכנית עסקית משכנעת דורשת מומחיות ותובנה. OBI ייעוץ עסקי ליזמים מביא לשולחן ניסיון של שנים וידע בתעשייה, ומבטיח שהתוכנית העסקית שלך היא לא רק מסמך אלא מתווה להצלחה. הצוות שלנו עובד בשיתוף פעולה הדוק איתך כדי להבין את החזון שלך, לנתח מגמות בשוק ולפתח תוכנית מותאמת אישית שתואמת את היעדים שלך.

חיבור עם משאבים

בנוף העסקי התחרותי של היום, גישה למימון יכולה לעשות את כל ההבדל. בין אם אתם מחפשים הון ראשוני להשיק את הסטארט-אפ שלכם או מימון כדי לתדלק את ההתרחבות, יש חשיבות מכרעת לפתרונות הפיננסיים הנכונים. OBI ייעוץ עסקי יצר שותפויות חזקות עם רשת של משקיעים, מלווים ומוסדות פיננסיים. אנו ממנפים את הקשרים האלה כדי לעזור לך להבטיח את המימון שאתה צריך כדי להגשים את החזון שלך. מהלוואות בנקאיות מסורתיות ועד אפשרויות מימון חלופיות, אנו בוחנים כל דרך כדי למצוא את ההתאמה הטובה ביותר לעסק שלך.

למה לבחור בייעוץ עסקי ב-OBI?

אי אפשר להפריז בחשיבותו של ייעוץ עסקי ליזמים. בשוק המתפתח במהירות, גישה להדרכה ותמיכה של מומחים יכולה להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון.
 OBI ייעוץ עסקי מציע שילוב ייחודי של מומחיות, ניסיון ושירות מותאם אישית המייחד אותנו. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו מוקדש להצלחתך, ומספק פתרונות מותאמים שיתמודדו עם האתגרים והיעדים הספציפיים שלך. עם ייעוץ עסקי OBI לצידך, תוכל לנווט במורכבות של יזמות בביטחון ובבהירות.

לסיכום

היציאה למסע היזמות היא מאמץ מרגש אך מאתגר. ב-OBI ייעוץ פיננסי ועסקי ליזמים, אנו מבינים את הניסיונות והניצחונות הנלווים לפתיחת עסק חדש. בין אם אתה יזם ותיק או מייסד בפעם הראשונה, אנחנו כאן כדי לתמוך בך בכל שלב. החל מיצירת תוכנית עסקית מנצחת ועד הבטחת מימון ומעבר לכך, חבילת השירותים המקיפה שלנו נועדה להעצים אותך להשיג את המטרות שלך.

עם ייעוץ עסקי של OBI כשותף המהימן שלך, הדרך להצלחה נמצאת בהישג יד. בואו נצא יחד למסע הזה ונהפוך את החלומות שלכם למציאות.

שאלות ותשובות - בדיקת כדאיות כלכלית

שירותי היעוץ העסקי מספקים ליזמים ידע ויכולת ייחודית, שמטרתם לסייע בפיתוח, בנייה והפיכת הרעיון העסקי למציאות מוצלחת. הייעוץ מציע פתרונות אישיים ומותאמים לכל עסק, מאפשר תכנון אסטרטגי ועזרה בכל שלבי התהליך היזמי.

שלבים כלליים בתהליך היזמותי כוללים חקירת שוק, פיתוח מוצר או שירות, תכנון אסטרטגי, פיתוח עסקי, גיוס הון ועוד. ייעוץ עסקי עשוי לספק כלים, הכוונה ותמיכה בכל אחד משלבי התהליך הזה, מה שיעזור ליזם להתמודד בצורה יעילה יותר עם אתגרים שונים.

ייעוץ עסקי יכול לסייע ליזם בבניית מודל עסקי מנצח על ידי הפקת ניתוחי שוק, תכנון אסטרטגי, הכנת תוכנית עסקית מפורטת, פיתוח תהליכי פעולה וכו’. בעזרת ייעוץ מקצועי, הלקוח יקבל כלים והכוונה לבניית מודל עסקי שיכול להביא להצלחה עסקית.

בנוסף לסיוע בבניית מודל עסקי ותכנון אסטרטגי, ייעוץ עסקי עשוי לספק ליזם ידע עמוק בתחום העסקי שלו, יכולת להתמודד עם אתגרים משתנים וגישה מקצועית ואובייקטיבית לתהליכי ההחלטה שונים.

כדי לבחור את היועץ העסקי המתאים עבורך, כדאי לבדוק את ניסיונו והיכולות שלו, לברר את ההתמחות שלו, לבדוק המלצות קודמות ולהתרשם מהתיאום והשילוב האישי שיש בינך לבין היועץ.

אורן ביטרמן

הבעלים והמנכ”ל של חברת OBI שרותים פיננסים בע”מ המעניקה שירותי ליווי וייעוץ פיננסי עסקי ואישי. אני בן 45, נשוי+3 ילדים.

פגישת ייעוץ ראשונה ללא עלות. כמה פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

נרקיס הזמרת
נרקיס הזמרתלחץ כאן לצפייה בסרטון
קרא עוד
"לכל מי שכספים וחשבונות עושה לו בלאגן בראש מצאתי פתרון וקוראים לו אורן...התגברתי על כל נושא ניהול הכספים והחשבונות ואפילו התחלתי להנות מזה"
אפרת שטרן
אפרת שטרןלחץ כאן לצפייה בסרטון
קרא עוד
"היום אני מרגישה שאני במקום הרבה הרבה יותר חזק...קיבלתי את הכלים של איך לעשות את זה...זה מידע שבאמת שווה זהב!"
גיל ברנמילר
גיל ברנמילרלחץ כאן לצפייה בסרטון
קרא עוד
"אני יודע איך להתנהל נכון יותר מול הבנקים ולהתנהל ולדעת איך למנף נכון יותר את הקלפים שנתנו לי"
רוני הירשמן
רוני הירשמןלחץ כאן לצפייה בסרטון
קרא עוד
"...קיבלנו 7 רמות יותר ממה שציפינו..ואם אתה לקוח של אורן, הוא דואג ואחראי לך כמו בן משפחה...זה הרבה יותר מסתם ייעוץ, זה משנה חיים"
יובל אטיאס
יובל אטיאסלחץ כאן לצפייה בסרטון
קרא עוד
"הוא מנטור...הוא חבר ואני יכול להשתמש בו לכל צעד ותהליך בחיים...ראיתי בן אדם שרוצה לעזור לאנשים...זה נתן לי לפתוח מבערים קדימה"
ארי ויעל בן אור
ארי ויעל בן אורלצפייה בסרטון לחץ כאן
קרא עוד
"כבר אחרי השיעור הראשון ראיתי את התוצאות...הייתי סקפטית והתלבטתי בעבר...איך שהתחיל הקורס נשמתי לרווחה..שווה כל שקל ואף יותר"
גיל רודה
גיל רודהלחץ כאן לצפייה בסרטוןם
קרא עוד
"היה לי אתגר פיננסי...ראיתי את הערך שאורן מביא גם בחשיבה האסטרטגית לטווח הארוך וגם בפתרונות הטקטיים הנקודתיים...מקצועיות ושירות ברמה של החברות הגדולות"
פיליפ בינאמינסון
פיליפ בינאמינסוןלחץ כאן לצפייה בסרטון
קרא עוד
"אם אתה רוצה להתייעל... אתה רוצה לגדול...אתה רוצה להחכים...אתה רוצה לפתח עוד אפיקי הכנסה - זה הבן אדם! אין לך מה להתלבט"
שחר קאיקוב
שחר קאיקובלחץ כאן לצפייה בסרטון
קרא עוד
"חיפשתי את הבן אדם שראה את מה שקורה בקצה המנהרה ויכול להראות לי את מה שאני מפספס...ציפיתי למקצוען וקיבלתי הרבה מעבר לציפיות שלי ..."
הקודם
הבא

שירותים נוספים

התחל צ'אט
צריך עזרה?
היי.
איך אוכל לעזור לך?