fbpx

כיצד ייעוץ פיננסי יכול להפוך עסק קטן לגדול?

להגדיל את מספר
מקורות ההכנסה

נחתור יחדיו ליצירת מקורות הכנסה רבים ונמקסם את הכסף הקיים שלכם בשלל דרכים יצירתיות, נבצע השקעות חכמות ונייצר ערוצי הכנסה פאסיבית

לפתח גישה
של טייקונים

נפעיל מודלים עסקיים שיהפכו את ההמראה הפיננסית לדרך חיים וישנו את האופק הכלכלי שלכם באמצעות ידע פיננסי פרקטי שכולל כלים, מיומנויות והרגלים משני חיים

להגדיל את
שורת הרווחים

נטמיע בחייכם סט כלים משני חיים לניהול פיננסי יעיל באמצעותם תשלטו באופן מוחלט בתזרים, תלמדו כיצד להרים כסף מהרצפה ולהחזיר את זה שבורח דרך האצבעות בלי להרגיש

לשפר את מערך
ההגנות הכלכליות

נבצע התייעלות בכל הצד פנסיוני והביטוחי לכל המשפחה לשיפור ההגנות הכלכליות שלכם בכדי לקבל הגנות ביטוחיות מקסימליות ולמנוע כפל ביטוחים ועלויות ביטוח מיותרות

תוכן עניינים

ייעוץ פיננסי: העלאת עסקים קטנים להצלחה גדולה

במרדף אחר צמיחה והצלחה, עסקים קטנים נתקלים לעתים קרובות במכשולים פיננסיים המעכבים את הפוטנציאל שלהם. עם זאת, עם ההדרכה והמומחיות הנכונים, ניתן להתגבר על מכשולים אלו, ועסקים יכולים לממש את פוטנציאל הרווח שלהם. אורן ביטרמן, יועץ פיננסי ותיק ומוסמך, מציע גלגל הצלה לעסקים קטנים המבקשים לנווט במורכבות הניהול הפיננסי ולהשיג צמיחה משמעותית.

בכתבה זו נלמד כיצד ייעוץ פיננסי עם אורן ביטרמן יכול להפוך עסקים קטנים למובילים בתעשייה, ולהתעמק בתפקיד החיוני של ניהול פיננסי בשליטה בהוצאות ובמקסום הרווחיות.

הבנת אתגרים פיננסיים לעסקים קטנים:

בעלי עסקים קטנים רבים מוצאים את עצמם במצב כלכלי רעוע למרות שהם מאמינים שהם מרוויחים. המציאות היא שלעתים קרובות נראה שהכסף “נעלם”, ומשאיר עסקים נאבקים לעמוד בעלויות תפעול גבוהות וטובעים בחובות. מעגל זה של עומס פיננסי, מהישרדות מחודש לחודש ועד קבלת הלוואות להחזר חובות, יכול לחנוק את הצמיחה ולעכב הצלחה ארוכת טווח.

תפקידו של ניהול פיננסי

ניהול פיננסי יעיל הוא אבן היסוד להצלחה עסקית, המאפשר לעסקים להשיג שליטה על הכספים שלהם ולייעל משאבים לצמיחה. על ידי בחינת עלויות התפעול העיקריות בעולם העסקים, בעלי עסקים קטנים יכולים לזהות תחומים שבהם ייעוץ פיננסי יכול להשפיע באופן משמעותי:

שכר ושכר: ניהול הוצאות השכר, לרבות משכורות, קצבאות, פנסיה וביטוחים, חיוני לשמירה על שביעות רצון העובדים ויציבות כלכלית.
שכר דירה: הוצאות שכר דירה עבור חללים פיזיים כמו משרדים או חנויות יכולות להוות חלק נכבד מעלויות התפעול של העסק, המחייבות תקצוב קפדני ומשא ומתן.
תחזוקה ותיקונים: תחזוקה שוטפת ותיקונים בזמן של ציוד, רכוש ומתקנים חיוניים למניעת תקלות יקרות ולהבטחת יעילות תפעולית.
חומרי גלם וסחורות: רכישת חומרי גלם איכותיים או סחורות למכירה במחירים תחרותיים חיונית לשמירה על איכות ורווחיות המוצר.
שירותים מקצועיים: שיתוף שירותים מקצועיים כגון ייעוץ משפטי, חשבונאות ופרסום יכול להניע צמיחה עסקית אך דורש ניהול פיננסי נבון כדי לייעל את החזר ה-ROI.
אנרגיה ושירותים: ניהול עלויות האנרגיה והמים הוא קריטי להפחתת הוצאות תקורה ולשיפור היעילות הכוללת.
טכנולוגיה ותוכנה: השקעה בטכנולוגיות ובפתרונות תוכנה יכולה לשפר את הפרודוקטיביות והתחרותיות, אך דורשת תקצוב זהיר והערכת החזר ROI.
שיווק ופרסום: קמפיינים שיווקיים ופרסומיים יעילים חיוניים למשיכת לקוחות ולהגברת המכירות, אך הוצאה מופרזת עלולה להכביד על הכספים אם לא מנוהלים בצורה אסטרטגית.
ביטוח: הבטחת כיסוי ביטוחי הולם עבור רכוש, אחריות מקצועית ובריאות עובדים היא חיונית להפחתת סיכונים והגנה על נכסים.
הוצאות משפטיות: הוצאות משפטיות, לרבות ייעוץ משפטי ועלויות הגנה, צריכות להיות מנוהלות ביעילות כדי למזער את העומס הפיננסי והסיכונים המשפטיים.

תפקידו של היועץ הפיננסי

אורן ביטרמן, כיועץ פיננסי ותיק בעל ניסיון ולימודי כלכלה, ממלא תפקיד חיוני בהעצמת עסקים קטנים להשגת יציבות וצמיחה פיננסית.
באמצעות פגישות ייעוץ המותאמות לצרכיו הייחודיים של כל עסק, מספק אורן ביטרמן תובנות מותאמות אישית ופתרונות מעשיים לשיפור הניהול הפיננסי והנעת הרווחיות.

פגישת ייעוץ עם אורן ביטרמן:

במהלך פגישת הייעוץ עם אורן ביטרמן, לעסקים קטנים יכולים לצפות:

ניתוח פיננסי מקיף: בדיקה יסודית של דוחות כספיים וניהול תזרים מזומנים כדי לזהות נקודות חוזק, חולשות ותחומים לשיפור.
פתרונות אסטרטגיים: אסטרטגיות מותאמות להגדלת ההכנסה, הפחתת הוצאות ואופטימיזציה של משאבים כדי למקסם את הרווחיות.
הכוונה מקצועית: ייעוץ מומחה בתכנון פיננסי, ניהול סיכונים ואסטרטגיות השקעה כדי לנווט אתגרים ולנצל הזדמנויות.
גישה אתית ושקופה: הקפדה על אתיקה מקצועית ושקיפות בכל ההמלצות וההחלטות הפיננסיות.

פגישת הייעוץ עם אורן ביטרמן מהווה צעד מכריע לחיזוק הבסיס הפיננסי של העסקים הקטנים, המאפשרת להם להתמודד עם אתגרים עתידיים בביטחון וביעילות.

לסיכום,

ייעוץ פיננסי עם אורן ביטרמן מציע לעסקים קטנים דרך להצלחה על ידי מתן הכוונה מקצועית, פתרונות אסטרטגיים ותובנות מותאמות אישית לגבי הניהול הפיננסי שלהם. על ידי הבנה ושליטה בהוצאות, עסקים יכולים לייעל משאבים, להניע רווחיות ולהשיג צמיחה רווחית. אל תתנו לאתגרים פיננסיים לעכב את העסק שלכם – קבעו עוד היום פגישת ייעוץ עם אורן ביטרמן וצאו למסע לקראת העצמה פיננסית והצלחה עסקית.

אורן ביטרמן

הבעלים והמנכ”ל של חברת OBI שרותים פיננסים בע”מ המעניקה שירותי ליווי וייעוץ פיננסי עסקי ואישי. אני בן 45, נשוי+3 ילדים.

פגישת ייעוץ ראשונה ללא עלות. כמה פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

נרקיס הזמרת
נרקיס הזמרתלחץ כאן לצפייה בסרטון
קרא עוד
"לכל מי שכספים וחשבונות עושה לו בלאגן בראש מצאתי פתרון וקוראים לו אורן...התגברתי על כל נושא ניהול הכספים והחשבונות ואפילו התחלתי להנות מזה"
אפרת שטרן
אפרת שטרןלחץ כאן לצפייה בסרטון
קרא עוד
"היום אני מרגישה שאני במקום הרבה הרבה יותר חזק...קיבלתי את הכלים של איך לעשות את זה...זה מידע שבאמת שווה זהב!"
גיל ברנמילר
גיל ברנמילרלחץ כאן לצפייה בסרטון
קרא עוד
"אני יודע איך להתנהל נכון יותר מול הבנקים ולהתנהל ולדעת איך למנף נכון יותר את הקלפים שנתנו לי"
רוני הירשמן
רוני הירשמןלחץ כאן לצפייה בסרטון
קרא עוד
"...קיבלנו 7 רמות יותר ממה שציפינו..ואם אתה לקוח של אורן, הוא דואג ואחראי לך כמו בן משפחה...זה הרבה יותר מסתם ייעוץ, זה משנה חיים"
יובל אטיאס
יובל אטיאסלחץ כאן לצפייה בסרטון
קרא עוד
"הוא מנטור...הוא חבר ואני יכול להשתמש בו לכל צעד ותהליך בחיים...ראיתי בן אדם שרוצה לעזור לאנשים...זה נתן לי לפתוח מבערים קדימה"
ארי ויעל בן אור
ארי ויעל בן אורלצפייה בסרטון לחץ כאן
קרא עוד
"כבר אחרי השיעור הראשון ראיתי את התוצאות...הייתי סקפטית והתלבטתי בעבר...איך שהתחיל הקורס נשמתי לרווחה..שווה כל שקל ואף יותר"
גיל רודה
גיל רודהלחץ כאן לצפייה בסרטוןם
קרא עוד
"היה לי אתגר פיננסי...ראיתי את הערך שאורן מביא גם בחשיבה האסטרטגית לטווח הארוך וגם בפתרונות הטקטיים הנקודתיים...מקצועיות ושירות ברמה של החברות הגדולות"
פיליפ בינאמינסון
פיליפ בינאמינסוןלחץ כאן לצפייה בסרטון
קרא עוד
"אם אתה רוצה להתייעל... אתה רוצה לגדול...אתה רוצה להחכים...אתה רוצה לפתח עוד אפיקי הכנסה - זה הבן אדם! אין לך מה להתלבט"
שחר קאיקוב
שחר קאיקובלחץ כאן לצפייה בסרטון
קרא עוד
"חיפשתי את הבן אדם שראה את מה שקורה בקצה המנהרה ויכול להראות לי את מה שאני מפספס...ציפיתי למקצוען וקיבלתי הרבה מעבר לציפיות שלי ..."
Previous
הבא

שירותים נוספים

התחל צ'אט
צריך עזרה?
היי.
איך אוכל לעזור לך?