ליווי וייעוץ פיננסי למשפחות

התהליך איתנו מתחיל בשיחת ייעוץ קצרה למיקוד ובדיקת הצרכים שלכם וכן בדיקת התאמה ראשונית. לאחר מכן ניפגש נשב ונכיר לעומק את הצרכים שלכם ויחדיו נבנה תכנית מקיפה יותר. במידה ותבחרו נוכל להתקדם לתכנית ליווי רחבה יותר ומותאמת אישית עבורכם. לקוחות רבים בוחרים גם להמשיך לליווי שוטף לעסקי הפיננסיים שלהם בכדי לשמור על פוקוס וניהול.

תוכן עניינים

בעולם המהיר של היום, ניהול כספים משפחתיים יכול להיות משימה לא פשוטה. מחסכון לחינוך ועד לתכנון פרישה, הנוף הפיננסי מורכב ומשתנה ללא הרף. עם זאת, עם ההכוונה והייעוץ הנכונים, משפחות יכולות לבנות בסיס פיננסי חזק המבטיח את ביטחונן ושגשוגם לאורך זמן. כאן נכנסים לתמונה יועצים פיננסיים כמו אורן ביטרמן.

מהו ייעוץ פיננסי וכיצד הוא יכול לעזור?

ייעוץ פיננסי למשפחות, כולל מגוון שירותים ואסטרטגיות שמטרתן לעזור לאנשים ולמשפחות לנהל את כספם בצורה יעילה יותר. זה כרוך בהערכת מצבך הפיננסי, הגדרת יעדים ופיתוח תוכנית להשגתן. זה יכול לכלול תקציב, השקעות, תכנון פרישה, ייעול מס ותכנון עיזבון, בין היתר.

המטרה העיקרית של ייעוץ פיננסי למשפחות, היא לעזור למשפחות לקבל החלטות מושכלות לגבי הכסף שלהן, מה שיוביל בסופו של דבר לביטחון כלכלי ושקט נפשי.
על ידי עבודה עם יועץ פיננסי אורן ביטרמן, משפחות יכולות ליהנות מהכוונה מותאמת אישית המותאמת לנסיבות ולמטרות הייחודיות שלהן.

חשיבותו של ידע פיננסי

ידע פיננסי הוא חיוני לקבלת החלטות פיננסיות נכונות ולניווט במורכבות של העולם הפיננסי המודרני. ללא הבנה מוצקה של מושגים פיננסיים בסיסיים, משפחות עשויות להתקשות לנהל את כספן ביעילות ועשויות להיות רגישות יותר למלכודות פיננסיות ולהונאות.

יועצים פיננסיים לכלכלת המשפחה, ממלאים תפקיד מפתח בחינוך לקוחותיהם בנושאים פיננסיים שונים, ומעצימים אותם לקבל החלטות מושכלות המתאימות למטרותיהם ולערכים שלהם. על ידי שיפור האוריינות הפיננסית בתוך משפחה, אנשים יכולים להשתלט על עתידם הפיננסי ולבנות עושר לאורך זמן.

מתי כדאי לשכור יועץ פיננסי משפחתי?

בעוד שמשפחות מסוימות עשויות להרגיש בטוחות בניהול הכספים שלהן באופן עצמאי, ישנם מספר מצבים שבהם שכירת יועץ כלכלי פיננסי למשפחה יכולה להועיל:

מעברי חיים: אירועים כמו נישואים, גירושין, לידת ילד או שינוי קריירה יכולים להשפיע באופן משמעותי על מצבך הכלכלי. יועץ פיננסי יכול לעזור לך לנווט במעברים אלה ולהתאים את התוכנית הפיננסית שלך בהתאם.

צרכים פיננסיים מורכבים: ככל שהמצב הפיננסי שלך הופך מורכב יותר, כגון ניהול זרמי הכנסה מרובים, השקעות או תכנון לפרישה, יועץ פיננסי יכול לספק מומחיות והכוונה לייעול האסטרטגיה הפיננסית שלך.

תכנון לטווח ארוך: תכנון יעדים ארוכי טווח כמו פרישה או חיסכון לחינוך ילדיכם מצריך שיקול דעת ותכנון אסטרטגי. יועץ פיננסי למשפחות יכול לעזור לך לפתח תוכנית מקיפה להשגת יעדים אלו.

מחלוקות פיננסיות: כאשר מתעוררות חילוקי דעות בתוך משק הבית בנוגע לכספים, צד שלישי ניטרלי כמו יועץ פיננסי לענייני משפחה יכול לעזור להקל על דיונים ולמצוא פתרונות מותאמים ביניהם.

ניהול מחלוקות בתוך משק הבית בכל הנוגע לכספים

כסף הוא לעתים קרובות מקור למתח ולקונפליקט בתוך משפחות. חילוקי דעות לגבי הרגלי הוצאות, חיסכון בסדרי עדיפויות או יעדים פיננסיים עלולים להלחיץ מערכות יחסים ולערער את היציבות הפיננסית.

הנה כמה טיפים לניהול סכסוכים בתוך משק הבית

תקשורת פתוחה: עודד תקשורת פתוחה וכנה לגבי עניינים פיננסיים בתוך המשפחה. קבע פגישות קבועות כדי לדון ביעדים, חששות וכל שינוי בתוכנית הפיננסית.

הגדר מטרות משותפות: זהה יעדים פיננסיים משותפים שמתיישרים עם הערכים וסדרי העדיפויות של כל בני המשפחה. על ידי עבודה למען מטרות משותפות, אתה יכול לטפח אחדות ושיתוף פעולה בניהול הכספים.

פשרה: הכירו בכך שלכל אחד עשויות להיות נקודות מבט וסדרי עדיפויות שונים בכל הנוגע לכסף. היו נכונים להתפשר ולמצוא פתרונות המתאימים לצרכים ולהעדפות של כל בני המשפחה.

פנה לעזרה מקצועית: אם מחלוקות נמשכות או הופכות לבלתי ניתנות לניהול, שקול לפנות לסיוע של ייעוץ פיננסי למשפחה או מתווך. צד שלישי ניטרלי יכול לספק הדרכה אובייקטיבית ולעזור בפתרון קונפליקטים בצורה בונה.

אורן ביטרמן: השותף שלך בביטחון פיננסי

אורן ביטרמן הוא יועץ פיננסי כלכלי למשפחות, אסטרטגי ומומלץ המתמחה בסיוע למשפחות לבנות ולהגן על עושרן. עם ניסיון של שנים וגישה ממוקדת לקוח, אורן מחויב להעניק ליווי פיננסי מותאם אישית לצרכים ולמטרות הייחודיות של כל משפחה.

בשיתוף עם אורן ביטרמן, משפחות יכולות ליהנות מ:

מומחיות וניסיון: אורן מביא עם שפע של מומחיות וניסיון בתכנון ייעוץ פיננסי למשפחות, ניהול השקעות ותכנון פרישה. הוא מתעדכן במגמות האחרונות בשוק ובשינויים הרגולטוריים כדי לספק ללקוחותיו את הייעוץ העדכני ביותר.

הדרכה מותאמת אישית: אורן לוקח את הזמן להבין את המצב הכלכלי, המטרות והחששות של כל משפחה לפני שהוא מכין תוכנית פיננסית מותאמת אישית. בין אם אתם מתכננים פנסיה, חיסכון למכללה או בניית תיק השקעות, אורן מעניק ליווי מותאם אישית בכל שלב.

גישה הוליסטית: אורן נוקט בגישה הוליסטית לתכנון פיננסי למשפחות, תוך התחשבות בכל ההיבטים של החיים הפיננסיים שלך, כולל תקציב, ניהול חובות, ביטוח, מיסים ותכנון עיזבון. על ידי מתן מענה מקיף לצרכים הפיננסיים שלך, אורן עוזר לך להשיג ביטחון כלכלי ושקט נפשי רב יותר.

תמיכה שוטפת: תכנון וליווי פיננסי למשפחות אינו אירוע חד פעמי אלא תהליך מתמשך הדורש סקירה והתאמה שוטפת. אורן מספק תמיכה וליווי שוטפים כדי לעזור למשפחות להישאר במסלול לקראת היעדים הפיננסיים שלהן, תוך התאמת תוכניותיהן ככל שנסיבותיהן משתנות.

שורה תחתונה

ייעוץ פיננסי למשפחות, הינו חיוני ורצוי למשפחות המעוניינות לבנות בסיס פיננסי חזק ולהבטיח את רווחתם הכלכלית לטווח ארוך. 

על ידי שיתוף פעולה עם יועץ פיננסי כלכלי למשפחה מהימן כמו אורן ביטרמן, משפחות יכולות ליהנות מהכוונה מומחים, אסטרטגיות מותאמות אישית ושקט נפשי בידיעה שהעתיד הכלכלי שלהן בידיים טובות. עשה את הצעד הראשון לקראת ביטחון כלכלי למשפחתך על ידי קביעת פגישת ייעוץ עם אורן ביטרמן עוד היום.

איך תרצו להמריא איתנו פיננסית ומשפחתית?

שיחת יעוץ
חינמית

ראשית נכיר אחד את השני, אקשיב אם משהו מטריד אתכם, במה אתם צריכים את עזרתי ומדוע בכלל התקשרתם? כבר בשיחה ראשונית אדע לזהות היכן אוכל לסייע לכם בעזרת הכלים שיש לי בארסנל שצברתי. מהשיחה הזאת סביר להניח שכבר תצאו עם מספר רעיונות ראשוניים למה ניתן לעשות בכדי שתמריאו פיננסית כבר מהיום וחשוב לי שנבין יחדיו אם אני יכול לעזור לכם. בסיומה נחליט אם מתקדמים להיפגש פנים אל פנים להיכרות רחבה יותר.

צרו קשר כבר היום וספרו לי מה מפריע לכם, במה אוכל לסייע לכם. הזמן על חשבוני.

פגישת יעוץ
אישית

זוהי פגישה בה אקדיש לכם כשעה וחצי מזמני והיא תהיה ממוקדת וייחודית עבורכם ובמתכונת אישית כשמטרתה העיקרית תהיה בניית אסטרטגיה לפתרון לצרכים שלכם שעלו בשיחתנו המקדמית ובעיקרה חשיבה על הגדלת הכנסות, שיפור מצב פיננסי, הטמעת הרגלים משני חיים וקבלת כלים מוכחים לשליטה עוצמתית בתזרים החודשי. בפגישה אציג בפניכם את הדרך שלכם להמראה פיננסית.

תכנית ליווי
אישית

במידה ותמצאו מתאימים לתהליך רחב יותר וכן ואבין שביכולתי לתת לכם ערך רב, תוכלו לקבל ממני תכנית  אישית לליווי צמוד של מספר חודשים שתתואם בדיוק למידתכם, בה נעבור צעד צעד ליישום התכנית אותה בנינו בפגישה הראשונה וזאת על בסיס מתודולוגיה סדורה שנבנתה על ידי בה נבצע בין היתר מיקסום של ערוצי הכנסה וחיסכון, נפתח יחדיו ערוצי הכנסה נוספים, נבצע התייעלות כלכלית למינוף כספי המשפחה, נטמיע הרגלים פיננסיים משני חיים, נבצע אופטימיזציה של כל ההגנות הכלכליות שלכם ועוד. במהלכה ובסיומה של התכנית צפויים חייכם להשתנות, לאחר שנוציא לפועל את מה שהיה בגדר רעיונות כשהידע והכלים הפרקטיים שתרכשו יהפכו גם לפעולות.

ליווי שוטף
חודשי

לאחר תכנית ליווי אישית ניתן להמשיך לקבל מאיתנו ליווי חודשי לצורך ניהול שוטף של העסק, או המשפחה, מעקב אחר תוצאות חודשיות, עמידה ביעדים, סיוע בקבלת החלטות ועוד. כשיש מישהו נוסף שדוחף, מניע ועוזר לכם לקבל החלטות בכל התלבטות, מוריד אתכם את הרעיונות לביצוע, החיים הופכים לפשוטים יותר ואתם תבינו שיש לכם שותף חדש לדרך שמסייע וגורם לדברים לקרות.

ייעוץ פיננסי למשפחות - שאלות תשובות

 ייעוץ פיננסי מספק למשפחות כלים ואסטרטגיות כדי לנהל את כספיהן בצורה יעילה ומשתלמת. זה מקנה בטחון פיננסי ומסייע להם להשיג את המטרות הפיננסיות שלהם.

כשהמשפחה נתקלת במצבים מורכבים כגון עברת מצב משפחתית, תכנון לקראת פרישה או לימודי ילדים, או כאשר יש צורך בתכנון פיננסי ארוך טווח.

חשוב לקדם תקשורת פתוחה וכנה, להגדיר מטרות משותפות, להיות מוכנים להסתגל ולמצוא פתרונות יעילים בסיוע של יועץ פיננסי או בפגישות משפחתיות.

אורן ביטרמן מספק למשפחות לא רק התמקדות אישית וייחודית, אלא גם נכונות להאזין ולהבין את צרכיהם הפיננסיים הייחודיים. הוא מספק ייעוץ מותאם אישית שמטרתו לשפר את ביטחון הכספי ולעזור למשפחות להשיג את המטרות הפיננסיות שלהם.

קצת ממה שאומרים עלינו...